sprawdź tutaj

Identyfikacja wizualna gniezno

Identyfikacja wizualna

Nie ma kompetentnej firmy, bez bardzo dobrze skonstruowanej marki. To podwalina obecnego interesu. Na szczęście coraz to więcej biznesmenów zdaje sobie z tego sprawę i wkłada środki finansowe w sklecenie brandu. Wszystko zaczyna się od zbudowania identyfikacji wizualnej firm.
Identyfikacja wizualna to pełen system, na który składa się mnóstwo szczegółów. Co znaczące, wszystkie te detale muszą być ze sobą spójne. Dopiero wtenczas da się mówić o fachowej identyfikacji wizualnej. Na system ten składa się m.in. logotyp firmy, kolorystyka firmy, stosowana w oficjalnych pismach czcionka, a nawet wizerunek domów zewnętrzny a także ich wystrój wewnątrz, projekt artykułów i opakowań, a także wygląd rzeczy marketingowych. I w tym wszystkim jak przedtem nadmieniono potrzebna jest integralność. Nie można np. w jednym zakresie użytkować jakiś barw, a gdzie indziej zupełnie innych. To nie ma nic wspólnego z profesjonalną identyfikacją wizualną.
Wszystkie te maksymy zapisywane są w tzw. księdze identyfikacji wizualnej, po wielokroć określanej też księgą znaku. Jest to coś w rodzaju biblii dla marki. Jest ona użytkowana np. przy realizacji różnego rodzaju kampanii reklamowych a także marketingowych. Studia graficzne a przy tym agencje reklamowe dostają od firmy księgę znaku i projektując wszystkie materiały muszą się dokładnie trzymać stwierdzonych tam zasad.
W celu przygotowania księgi identyfikacji wizualnej lepiej jest się udać do kompetentnej agencji marketingowej. W tym miejscu konstrukcją marki pochwycą się fachowcy posiadający niemałe doświadczenie w budowie nie jednej księgi znaku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

strona www